Een reactie op al de reactie's - Reisverslag uit Kulin, Australië van Natascha Heuvel - WaarBenJij.nu Een reactie op al de reactie's - Reisverslag uit Kulin, Australië van Natascha Heuvel - WaarBenJij.nu

Een reactie op al de reactie's

Door: Natascha

Blijf op de hoogte en volg Natascha

27 Januari 2012 | Australië, Kulin

Hoi lieve allemaal,

Super leuk om te lezen, al jullie reacties. Ik geloof dat je een beetje van de wereld verdwijnt als je even geen internet hebt.
Ze hebben hier wel een internet cafe, maar die kost 6 dollar per uur. En als arme backpacker moet je toch een beetje op de kleintjes letten. Voor 6 dollar heb je ook een Jim Bean Cola, je moet keuses maken in het leven he. Hahah.

Gelukkig heb ik gister 50 dollar aan tip geld opgehaald. Helemaal voor mij alleen, dus ik heb nu wel 3 dollar over voor een half uurtje internet. Hoewel ik jullie eigenlijk weer in spanning moet houden, daar worden jullie reacties veel leuker van.

Ik was in me vorige verslag nog vergeten te vertellen dat ik me aller eerste vallende ster ooit heb gezien! Nog nooit in me leven heb ik er een gezien, en in de eerste twee weken dat ik in Kulin ben, heb ik er 2 gezien!!
Ik stond zo te springen van opwinding dat ik niet eens wist waar ik voor moest wensen. Ik geloof dat dat echt geluk is..

Verder heb ik eigenlijk niet veel te vertellen. Gister was het Australia Day. Op die dag vieren de Ozzie's hun onafhankelijkheid met Engeland. Iedereen gaat dan verkleed met gekke hoeden en brillen, net zoals wij met Koninginnedag.
Het was dus gezellig lekker druk in de pub! Was erg leuke dag, super gezellig.

En vandaag is Keita, me collaga voor het laatst. Morgen ochtend gaat ze terug naar Perth, waar ze woont. Erg jammer, en ondanks dat ik haar nog maar 3 weken ken, ga ik haar zeker missen.
Gelukkig heeft elk nadeel een voordeel; ik neem haar kamer over, wat betekend dat ik een 2persoonsbed heb voor mij alleen! Eigenlijk heb ik vanaf morgen 5 kamers voor mezelf, en de badkamer.
Toch zou het gezelliger zijn om me badkamer te delen en in me eigen single bed te blijven, maar goed.

Nou dat was het wel een beetje. Het is nogsteeds erg warm, en ik ga dus maar regelmatig naar het zwembad om een beetje af te koelen.

Oh, en Pauline, gefeliciteerd met de schapen! Ik heb nog geen schaap gezien, dus ik weet er nog steeds niks van. Oeps, ik lieg! Ik zag gister een schaap, een dode! En de dag ervoor, toen hij in de koelcel lag, en ik dat even was vergeten en me een hoedje schok!
Anyway, nog niet in staat om jullie te helpen, maar wat niet is kan nog komen en ik ga binnenkort zeker wooffen! Wie weet wel op een schapenboederij.

Tot snel allemaal! Kus & veel liefs vanuit het te hete maar gezellige Kulin!

  • 27 Januari 2012 - 08:39

    Patrick:

    Doe maar luxe hoor met je 5 kamers en eigen badkamer. Ik vind het allemaal niet kunnen.

    Dus je hebt gister nog een beetje koninginnendag gehad?:) wel leuk om te zien lijkt me. Ik ga maar weer ff aan t werk, gister goede beoordeling gehad dus kan nu niet verslappen natuurlijk, haha.

    Xxx

  • 27 Januari 2012 - 08:43

    Sonja:

    He meis
    Toch weer een leuk verslag.
    Je hebt toch wel opgelet hoe ze de schaap klaar maakte he.
    Kan je dat misschien oefenen op de schapen van Joop en Pauline hihi.

    Gelukkig dat ze daar wel een internetcafe hebben dan kan je de plan van Huib niet uitvoeren en kom je terug. ;-)

    <3 jou.

  • 27 Januari 2012 - 08:54

    Pauline:

    HiHi, schrikken van een dood schaap :-)

    Uhhh Sonja, onze schaapjes zijn te oud om op te eten, lammetjes zijn lekkerder.


  • 27 Januari 2012 - 12:41

    Bowmore /Clynelisch :

    Jullie blijven van onze schapen af.
    Anders sturen wij Dalwinnie op jullie af.

    Leuk weer een update van je te lezen. Moet je vaker doen. En ik reken erop dat je wel leerst schapen scheren hoor, anders moet ik iemand anders zoeken.

    Grt Joop

  • 29 Januari 2012 - 21:26

    Iris Van Der Zwaan:

    hi,

    begrijp niets van het schaapverhaal maar het is wel kostelijk!
    Ik ben net vegetarier geworden... Fijn te horen dat het meer dan goed met je gaat, vooral nu je gaat dwars slapen! Ooh was ik nog maar jong(er)!

    groeten vanuit Bodegraven - down town Iris en co.

  • 06 Februari 2012 - 05:04

    Natascha Van Den Heuvel:

    Hoi allemaal! Een snel berichtje via de telefoon van me collega. Ik herinner me opeens dat ik een hekel heb aan tutch screen. anyway..
    joop, ik heb nog tot november om te leren scheren, dus dat komt wel goed.

    De schaap van australia day was niet zo wonderfull als ze beloofd hadden, maar ik hadden. maar gister had ik het beste schaap dat ik ooit gegeten heb! Het leven in een hotel met een eigen chef is zo slecht nog niet.

    mam, ik heb geen idee wat je bedoeld met het plan van Huib.
    En Iris, je bent toch niet echt vega gewordeb he?! :0

    Ik ga zo, als me collega klaar is naar the jilakin rock en donderdag komen Nathalie en Danny me opzoeken, waar ik nu al heel erg naar uit kijk!
    Vrijdag gaat erweer een vriend weg, dus moet ik weer afscheid nemen van iemand. Vandaar dat ikheb besloten dat ik zelf ookmaar weer weg ga. zodat ze afscheid van mij kunnen nemen. In 2 weken :)

    Well. dit berichthe duurde ee uur, volgende keerweer vanaf de comp.

    en nu ga ik mechef maar eens vragen lunch voor me te maken. c ya later!!xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Actief sinds 27 Juli 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 20271

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Mei 2012

Australie

03 November 2011 - 14 November 2011

Tamworth

Landen bezocht: