leuk reseptje voor bananenbrood - Reisverslag uit Atherton, Australië van Natascha Heuvel - WaarBenJij.nu leuk reseptje voor bananenbrood - Reisverslag uit Atherton, Australië van Natascha Heuvel - WaarBenJij.nu

leuk reseptje voor bananenbrood

Door: Natascha

Blijf op de hoogte en volg Natascha

07 Mei 2012 | Australië, Atherton

Een leuk resept voor bananenbrood, waar een Amerikaans hostel genootje mee kwam.

Verander de banaan voor een ander soort fruit, of waarschijnlijk werkt het ook prima met noten en kruiden. (Italiaansbrood, uienbrood).
Wel, als je kruiden gebruikt, dan wil je misschien de suiker verminderen of weg laten. Anyway; veel plezier ermee! Lekker makkelijk om te maken en nog lekker ook!

Ik heb vandaag passievruchten brood gemaakt & smaakt prima!

Hier komt ie!

125g butter, melted, cooled
2 eggs, whisked
3 ripe bananas

Method
1. Preheat over to ±180C. Grease and line the side of a 11x21x6 cm deep (base) loaf pan.

2. Combine flours, sugar and cinnamon in a large bowl. Whisk butter and eggs together. Stir in banana. Spoon into prepared pan. Smooth the surface.

3. Bake for 45- 50 min. Centre comes out clean. Set aside in the pan for 10 min before turning onto a wire rack. Serve warm with butter

• 07 Mei 2012 - 06:09

Sonja:

Lijkt me lekker.
    Ga hem uitproberen als ik niet meer aan de lijn doe.

xxxx

• 08 Mei 2012 - 20:49

Iris:

Ben je aan de lijn dan Sonja?
    Goed van je!
    in ieder geval lijkt het me lekker en ga ik het lekker niet tegen Q. zeggen dat er banaan in zit want dat is het enige fruit dat hij ECHT niet lekker vindt!

Love uit Bodegraven

• 09 Mei 2012 - 17:00

Patrick:

Nice! I love banaan as you probably allready know. Ga em wel keertje maken denk ik:)

• 10 Mei 2012 - 14:01

Oma:

Kom maar gauw terug dan kan je het voor ons bakken. En lijnen doen wij niet. Veel plezier de komende tijd en geniet er van.
    Liefs opa en oma xxxxxxxx